Amerika överlämnade 22 iranska besättningsmedlemmar på den beslagtagna oljetankern

Amerika överlämnade 22 iranska besättningsmedlemmar på den beslagtagna oljetankern

Vissa källor hävdade att USA överlämnade 22 besättningsmedlemmar på den beslagtagna oljetankern till Pakistan. Al-Arabiya hävdade att 22 iranska besättningsmedlemmar på oljetankern som tagits som giss

Läs originalkällan →