Ben-Gurions terminal 1 öppnar igen för inrikesflyg efter krigsstängningen i Iran

Terminal 1 stängdes initialt i mars efter utbrottet av Irankriget, med alla flygningar flyttade till Terminal 3.

Läs originalkällan →