Det bör inte finnas några missförstånd av Irans agerande för förståelse och dialog för ett avtal
Tabatabaei skrev på X channel: God grannsämja är en vanlig term och en ömsesidig förståelse. Det bör inte finnas några missförstånd av Irans agerande för förståelse och dialog för ett avtal. Detta var