"Det första mötet för samtal på hög nivå" mellan Iran och USA hölls i Schweiz söndagen den 31 juni. Vi bad dig om dina åsikter...

"Det första mötet för samtal på hög nivå" mellan Iran och USA hölls i Schweiz söndagen den 31 juni. Vi bad dig om dina åsikter...

"Det första mötet för samtal på hög nivå" mellan Iran och USA hölls i Schweiz söndagen den 31 juni. Vi bad dig att skicka oss dina kommentarer om förhandlingarna, lyssna på några av dessa meddelanden

Läs originalkällan →