Efter avtalet mellan Libanon och Israel sa Hizbollah: Den libanesiska regeringen är inte legitim
En hög representant för Hizbollah ansåg att den libanesiska regeringen var olaglig och sa att dess överenskommelse med fienden inte är verkställbar. Efter undertecknandet av det skamliga avtalet mella