Generaldirektör för krishantering i Isfahan Governorate sa att orsaken till att man såg rök i norra Isfahan är en brand i avfallslagret i en produktionsenhet...

Generaldirektören för krishantering i Isfahan Governorate sa att orsaken till att man såg rök i norra Isfahan var en brand i avfallslagret i en produktionsenhet i Habibabads axel.

Läs originalkällan →