Hizbollah-anhängare gör upplopp som svar på avtalet mellan Israel och Libanon

Hizbollahs chef Naim Qassem sa på lördagen att det USA-förmedlade avtalet var en förödmjukande eftergift som undergrävde den libanesiska suveräniteten.

Läs originalkällan →