Hizbollahs chef kallar affären mellan USA-Israel och Libanon för "allvarlig blunder" och anser att den är ogiltig

Hizbollahs chef kallar affären mellan USA-Israel och Libanon för "allvarlig blunder" och anser att den är ogiltig

Hizbollahs ledare Qassem uppmanade regeringen att dra sig tillbaka från "dess synder som förstör Libanon".

Läs originalkällan →