Hizbollahs generalsekreterare: Iran kunde nå ett samförståndsavtal, som är en officiell förklaring om USA:s och Israels nederlag / Idag bygger Teheran framtiden inte bara för sig själv, utan för hela regionen / Vi är tacksamma mot Iran, så att kanske denna tacksamhet kommer att tränga in i de sjuka själarna och få dem att tappa fötterna mot den libanesiska regeringen och inte kunna stå emot den libanesiska regeringen mer än hälften av dem. libanesiskt folk.

Sheikh Naim Qassem, generalsekreterare för Libanons Hizbollah, sa: Iran kunde nå ett samförståndsavtal, vilket är en officiell förklaring om nederlaget för Amerika och Israel.

Läs originalkällan →