Hizbollahs lagstiftare varnar för libanesisk "inre konflikt" efter Israels avtal
Hizbollahs ledare Naim Qassem sa den 27 juni att gruppen skulle behandla avtalet som "ogiltigt".
Hizbollahs ledare Naim Qassem sa den 27 juni att gruppen skulle behandla avtalet som "ogiltigt".