Irans Aragchi för att "diskutera regional utveckling" med irakiska tjänstemän

Irans Aragchi för att "diskutera regional utveckling" med irakiska tjänstemän Irans utrikesminister Abbas Aragchi åkte på söndagsmorgonen till Bagdad, där han kommer att utbyta åsikter med högre iraki

Läs originalkällan →