Irans Ghalibaf kallar USA:s avtal en "amerikansk nederlagsförklaring"
Irans Ghalibaf kallar USA:s avtal för en "amerikansk nederlagsförklaring" Irans chefsförhandlare Mohammad Baqer Ghalibaf har beskrivit överenskommelsen med USA för att avsluta det regionala kriget som