Irans utrikesministerium betonade, genom att fördöma de amerikanska attackerna, dess "försvar av nationell suveränitet"...
Genom att fördöma de amerikanska attackerna betonade Irans utrikesminister sitt "försvar av nationell suveränitet" Genom att publicera ett uttalande kallade Irans utrikesdepartement de amerikanska att