Iransk delegation iväg till Teheran efter 18 timmars samtal med USA: statlig media

Delegationen leddes av Mohammad Bagher Qalibaf, medlare säger att samtalen hölls i "positiv och konstruktiv atmosfär"

Läs originalkällan →