Israel smugglade Starlink-system till Iran, säger tidigare premiärministern

JERUSALEM, 23 juni - En före detta israelisk premiärminister erkände på tisdagen att Israel hade smugglat in Starlink-internetmottagare till Iran för att hjälpa anti-regeringsdemonstranter, även om ha

Läs originalkällan →