Lavrov skulle vilja se Ryssland ut ur "halvdöda" OSSE, men det är upp till Putin att bestämma
Den ryske utrikesministern förklarade att Moskva inte skulle känna "något obehag" av att lämna organisationen på egen hand
Den ryske utrikesministern förklarade att Moskva inte skulle känna "något obehag" av att lämna organisationen på egen hand