Mitt ord: Schweizisk ostdiplomati lämnar farliga hål i Iran-avtalet

Det verkar som att USA:s vicepresident JD Vance, huvudnamnet bakom affären, har glömt att det är förloraren som är menad att acceptera nederlag, inte segraren.

Läs originalkällan →