Nyhetsbyrån Reuters rapporterade att Saudi Aramco efter nästan fyra månader har slutat lasta råolja vid Ras Tanureh-terminalen.
Nyhetsbyrån Reuters rapporterade att Saudiarabiens Aramco har återupptagit lastningen av råolja vid Ras Tanureh-terminalen efter nästan fyra månader. Dalgha Khatinoglu, en energiexpert, sa: "Att ladda