Överdomare i Teheran: Inget klagomål har ännu lämnats in mot madahen som förolämpade presidenten
Som svar på en fråga om huruvida ett klagomål har lämnats in mot en madahi som förolämpade presidenten, sa chefsdomaren i Teheran-provinsen: "Inget ärende har ännu lämnats in till de rättsliga myndigh