Parisbor i extremvärmen: ”Vi svalkar oss i kanalen”

Parisbor i extremvärmen: ”Vi svalkar oss i kanalen”

Rosalie och Alma från Paris badar varje dag i Canal Saint-Martin för att svalka sig i värmeböljan. Lyssna: Paris APP NY I stora delar av Europa är varningar utfärdade för extrem värme. Franska myndigh

Läs originalkällan →