Premiärminister Shehbaz, Qatarisk emir uttrycker tillfredsställelse över "positiva framsteg" i samtalen mellan USA och Iran, går med på att upprätthålla farten

Premiärminister Shehbaz, Qatarisk emir uttrycker tillfredsställelse över "positiva framsteg" i samtalen mellan USA och Iran, går med på att upprätthålla farten

Premiärminister Shehbaz Sharif höll ett telefonsamtal med den qatariske emiren på onsdagen, under vilken han sa att de två ledarna uttryckte tillfredsställelse över de "positiva framstegen" som gjorts

Läs originalkällan →