Qatars premiärminister: En del av det vi gör nu som länder i regionen är att skapa en regional säkerhetsram med Iran/ Vi hoppas att denna åtgärd kommer att ge ekonomiskt samarbete mellan oss alla så att regionen återgår till stabilitet.

Sheikh Mohammed bin Abdulrahman Al Thani, Qatars premiärminister, sa: En del av det vi gör nu som länder i regionen är att skapa en regional säkerhetsram mellan oss och Iran.

Läs originalkällan →