Qatars utrikesministerium: tekniska team har börjat arbeta med genomförandet av avtalet mellan Iran och USA/ denna åtgärd indikerar övergången till uppföljnings- och övervakningsstadiet av de resulterande överenskommelserna.

Talesmannen för Qatars utrikesdepartement, samtidigt som han betonade behovet av att upprätthålla relationer baserade på god grannskap, meddelade att de tekniska teamen har börjat arbeta med implement

Läs originalkällan →