RT @NedaSharghi Min bror Emad talade på @MiddleEastInst igår tillsammans med @sianamazi om de många åren...
RT @NedaSharghi Min bror Emad talade på @MiddleEastInst igår tillsammans med @sianamazi om de många år de tillbringade i Evin-fängelset som amerikanska gisslan av IRGC. Vi kan alla lära oss ett och an