Rysslands Rosatom planerar att skicka tillbaka personal till Irans kärnkraftverk Bushehr under de kommande veckorna om förhållandena återstår...

Rysslands Rosatom planerar att skicka tillbaka personal till Irans kärnkraftverk i Bushehr under de kommande veckorna om förhållandena förblir stabila, sade vd Alexei Likhachev i fredags, efter att hu

Läs originalkällan →