Sam Farzaneh, Los Angeles: Det där målet som inte var ett mål och som var offside var den största ångern för iranier som lämnade stadion efter matchen...

Sam Farzaneh, Los Angeles: Det där målet som inte var ett mål och som var offside var den största ångern för iranier som lämnade stadion efter matchen...

Sam Farzaneh, Los Angeles: Det där målet som inte var ett mål och som var offside var iraniernas största ånger som jag såg utanför stadion efter matchen och vi pratade med varandra.

Läs originalkällan →