🖼 Sekreteraren för syndikatet för den iranska elindustrin anser att regeringens skuld på 638 hemti till energiministeriet är den främsta orsaken till obalansen...

🖼 Sekreteraren för syndikatet för den iranska elindustrin anser att regeringens skuld på 638 hemti till energiministeriet är den främsta orsaken till obalansen...

Sekreteraren för Iranian Electricity Industry Syndicate ansåg regeringens skuld på 638 hemti till energiministeriet som den främsta orsaken till den ekonomiska obalansen i elbranschen och betonade att

Läs originalkällan →