Talesperson för utrikesministeriet: Under Araghchis besök i Irak kommer han att möta och prata med detta lands president, premiärminister och utrikesminister/ att utveckla förbindelserna med Bagdad kommer alltid att vara högst upp i Teherans prioriteringar.

Beqaei skrev: Hälsningar till store och broder Irak. Vi gick in i Bagdad tillsammans med utrikesministern och efter att ha hyllat segerbefälhavarna kommer vi att träffa och prata med våra irakiska brö

Läs originalkällan →