Teheran riktar sig mot Bahrain och Kuwait efter amerikanska attacker

Teheran riktar sig mot Bahrain och Kuwait efter amerikanska attacker

Vapenvilan mellan Iran och USA verkar allt bräckligare på söndagen, efter ett nytt utbyte av attacker. I den senaste eskaleringen avfyrade Teheran missiler och drönare mot Bahrain och Kuwait, som båda

Läs originalkällan →