USA och Iran utbyter attacker och anklagar varandra för att ha brutit mot vapenvila

USA och Iran utbyter attacker och anklagar varandra för att ha brutit mot vapenvila

Iran säger att de har inlett vedergällningsattacker mot USA:s infrastruktur i Kuwait och Bahrain efter att USA sagt att de träffat flera mål i Iran.

Läs originalkällan →