USA:s utrikesminister Marco Rubio diskuterade Iranavtalet, säker transitering genom Hormuzsundet och det viktiga...

USA:s utrikesminister Marco Rubio diskuterade Iran-avtalet, säker transit genom Hormuzsundet och vikten av fred och stabilitet i regionen med UAE:s ledning, sade utrikesdepartementet på onsdagen.

Läs originalkällan →