USA:s utrikesminister Rubio: Den tekniska kommittén kommer att återvända till Schweiz den 29:e denna månad för att återuppta förhandlingarna med Iran / De tekniska förhandlingarna med Iran handlar om kärnkraftsfrågan och sanktioner / Vi kommer att informera länderna i Persiska viken om alla frågor relaterade till förhandlingarna med Iran / Nu har vi en andra väg och det är den framgångsrika förhandlingen mellan Israel och Libanon.

USA:s utrikesminister Marco Rubio säger att vi har nära relationer med länderna i Persiska viken och vi uppskattar deras stöd och håller dem informerade om alla frågor som rör förhandlingar med Iran.

Läs originalkällan →