🔺Vance: Amerika är en "vinnare" oavsett om det är med eller utan ett avtal med Islamiska republiken

🔺Vance: Amerika är en "vinnare" oavsett om det är med eller utan ett avtal med Islamiska republiken

Vance: Amerika är en "vinnare" vare sig med eller utan ett avtal med Islamiska Republiken ▪️JD Vance, USA:s vicepresident, säger att Amerika kommer att bli en "vinnare" i båda fallen oavsett om det nå

Läs originalkällan →