🖼 ➖ Youssef Mezikian skrev: "Inget klagomål har lämnats in mot någon av dem av presidenten, men mötet...

🖼 ➖ Youssef Mezikian skrev: "Inget klagomål har lämnats in mot någon av dem av presidenten, men mötet...

➖ Youssef Mezikian skrev: "Inga klagomål har lämnats in mot någon av dem av presidenten, men den dubbla behandlingen är långt ifrån anspråket på rättvisa." På sin personliga sida nämnde han två nyhete

Läs originalkällan →