🖼 ➖ Youssef Mezikian skrev: "Inget klagomål har lämnats in mot någon av dem av presidenten, men mötet...
➖ Youssef Mezikian skrev: "Inga klagomål har lämnats in mot någon av dem av presidenten, men den dubbla behandlingen är långt ifrån anspråket på rättvisa." På sin personliga sida nämnde han två nyhete